Nya beten!

Hallooo.

Var till Sportfiskepoolen med Matte idag och kollade runt lite. Till slut fick det bli en Leonardi´s Leo-Lures Musky Dawg för min del och en Westins Jätte för Mattes del. Sen när jag kommer hem ligger det paket från Lundgrens i brevlådan, efter ett mail IGÅR EFTERMIDDAGS om att jag ville ha en Cisco Kid Wrangler, en liten sjukande Swim Whizz och ett paket fjäderringar... Sjukt att jag har det idag. Till ett överkomligt pris dessutom... ;)

-

På lördag blir det hårdkör!! Har lagt upp en taktik... Ska nog kunna ge en och annan fining! Fan, skulle sitta fint med den så efterlängtade tian...

Mors!

Kommentarer
Postat av: Jon

Tjena! Riktigt snygg fiskeblogg! Jag blir inspirerad! :) Hur gör du när du länkar ifrån Youtube? Lägger du ut era filmer där å sedan bara länkar den?

Snygga hemmålada wobblers btw! skittfiske!

2009-11-27 @ 16:39:41
URL: http://teamperax.blogspot.com
Postat av: Pontus

Tack! Det där värmer verkligen.



Jo jag gör bara så at jag lägger upp dem på youtube, sen väljer jag där "bädda in", då får man en HTML-kod som man klistrar in i bloggens HTML-läge.

Finns en hel del bloggtips på designadinblogg.se Kolla där!



Skitfiske!

2009-11-27 @ 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0