Taggad!

Tjenare.

Känner mig väldigt motiverad att skriva här . . . när man faktiskt vissa dagar har mer än tre läsare! Det är väl typ jag själv, Matte och någon annan... ;) Haha, jag ska då inte ge upp!
Hur som helst är jag förbannat taggad på mälaren imorgon. Har varit hemma från skolan idag, förkyld (men mår mycket bätre nu) och har funderat ut en liten plan under dagen... Vad kan gå fel? Vädret ska vara omkring tre till fem sekundmeter sydvästlig vind, några grader i luften och inget regn. Vattentempen ligger på?... Jag vet inte, men förra helgen var den väl omkring sex grader om jag inte minns fel... Och det har inte varit minusgrader på nätterna i alla fall, och det tackar vi för! Med andra ord, det verkar bra! Och juste, som en liten bonus fick jag ett mess från Matte att han sett i typ Napp och Nytt från 1954 eller någonting att det skulle vara bäst fiske lördag den 28:e november! Då så.

 

Nu ska jag snart iväg till Den Kungliga Hufvudstaden, eller närmare sagt Göta Lejon, och se på . . . RAAAAW!

Skitfiske till oss (och de få läsare som orkar klicka sig in här)! Återkommer med foton, filmer och vikten på det nya svenska rekordet på gädda!... nåja, kaaanske! Man ska lägga ribban högt . . . så kanske man når upp till en snipa, åtmindstonde???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0