Hälsingland; här kommer vi!

Hallå.

Urk vad denna blogg är tråkig. Ett inlägg nån gång ibland och inget färskt.. Aja, imorgon drar jag och Matte norrut för lite fiske i en för oss helt ny sjö. Den är lagom liten och djup på sina ställen, och nästan inget fisketryck där. Men jag vet att det kommit upp åtmindstonde ett par finingar där, så det ska bli intressant att prova.. Det blir hårdkör i ruskvädret Torsdag - Söndag. Så jäävlar om vi inte tar nån fin iallafall. :)

Tänkte jag kunde lägga upp lite gamla fiskefilmerhär. Så att nån ser dom, har nästan inga visningar.. 8-)










Nu har ni att titta på.. Finns mer på min Youtube.. Och kommer mer efter helgen, förhoppningsvis! ;D

Skitfiske! / Pontus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0