Längtar....

Hallå!

Har börjat bli riktigt riktigt allvarligt fiskesugen nu... Vill ju prova alla nya grejjer och platser och tekniker, ju! Men nu är det vinter, det är bara att inse, och kommer väl vara is till augusti eller nåt, så jag tror jag ska ut med pappa på söndag, kanske, och isåfall angla/pimpla lite. Men som jag sagt förut, isfiske är inte riktigt min stora grej ... så jag tar det med en nypa salt ifall det går åt pipsvängen, hehe. :)



Tror jag har lagt upp den här förut ... men jag kan inte sluta titta på den i alla fall. :o) Längtar!

Mailade Andreas på SGK idag också och anmälde mig och Matte till ungdomslägret i vår ... om det finns plats. Hoppas det, riktigt kul var det i alla fall förra året!

Skitfiske.

Pontus

Kommentarer
Postat av: putte

Jag har också mejlat andreas om träffen i vår men jag har fortfarande inte fått svar fast det har gått 2 veckor, men jag ska nog försöka ringa honom så snart som möjligt, det vore ju skamligt om det va fullbokat så man inte kunde komma dit iår igen hehe :-D

2010-01-25 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0